تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ آبان ۹۵.::. ساعت : ۱۰:۵۸ ب.ظ
فاقددیدگاه
Print This Post

بی احترامی رئیس به راننده/ مناظره راننده با رئیس تاکسیرانی یاسوج در تلویزیون + تصاویر

یک راننده تاکسی درون شهری یاسوجی که از سوی رئیس سازمان تاکسیرانی شهر یاسوج مورد بی مهری و بی احترامی قرار گرفته است خواستار مناظره با مدیر این نهاد خدمات رسان در تلویزیون شد.

به گزارش خبر بیست، سید ایوب نوریان از رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری یاسوج است که با حضور در دفتر پایگاه خبری صبح زاگرس از بی مهری و بی احترامی رئیس سازمان تاکسیرانی یاسوج به شدت ابراز نارضایتی کرد و ماجرای تصادف خود و پیگیری ان را شرح داد و گفت: در تاریخ 26 مرداد 95 بعد از پیاده کردن مسافر و حین برگشتن به طرف شهر بالاتر از تالار پارسیان خودرویم از لبه جاده خارج و واژگون شد و ماشین مورد خسارت جدی قرار گرفت اما خوشبختانه آسیبی به خودم وارد نشد و  فیلم آن نیز موجود است.

 

 

وی بیان کرد: پس از واژگونی خودرو ، افرادی که در صحنه حضور داشتند با پلیس راهنمایی و رانندگی و اورژانس جاده ای 115 تماس گرفتند و به دلیل اینکه از تصادف شوکه شده بودم ، مرا را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند و مورد بررسی پزشکی قرار گرفتم و مورد خاصی ناشی از جراحات و صدمات بدنی مشاهده نشد.

 

 

این راننده یاسوجی ابراز داشت: با توجه به اینکه خودرو فوق بیمه بدنه نداشت از سوی پلیس راه مورد بررسی و صورتجلسه شد این درحالی است که تاکسی های حمل و نقل درون شهری یاسوج بیمه بدنه نمی شوند و علت آن نیز از سوی  شرکت های بیمه، خطر پذیر بودن تاکسی ها عنوان می شود.

نوریان اظهار کرد: تاکسی تصادفی پس از مدتی با حمایت خانواده ام ( برادرانم) مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفت که افزون بر 12 میلیون تومان از جیب شخصی خود و برادارانم هزینه شد و به عرصه حمل و نقل درون شهری بازگشت و به خدمات رسانی به شهروندان پرداخت در حالی که نهادهای دولتی به ویژه سازمان تاکسیرانی هیچ حمایتی نکردند.

وی افزود: پس از تصادف این تاکسی درخواست خود را که با تایید تعمیرگاه مجاز نیز رسیده بود را به تاکسیرانی یاسوج تحویل دادم که هم اینک نیز در پرونده بایگانی شده است.

 

 

نوریان گفت: در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج از هیات دولت تقاضای وام کردم و برای دریافت تسهیلات به صندوق کارافرینی امید معرفی شدم.

این راننده یاسوجی بیان کرد: هنگام مراجعه به این صندوق تقاضای ملاقات حضوری با رئیس صندوق کردم که به حضور پذیرفته شدم  و ماجرای تصادف را  با ارائه مستندات لازم برای رئیس صندوق شرح دادم که وی با دیدن تصاویر و فیلم تصادف به شدت ناراحت شد.

نوریان بیان کرد: پس از این رئیس صندوق کارآفرینی امید یاسوج از من خواست تا با مراجعه به سازمان تاکسیرانی گواهی مبنی بر راننده بودن و فعالیت در تاکسیرانی و تصادف را تائید و به صندوق بازگردانم.

وی ادامه داد: پس از مراجعه به سازمان تاکسیرانی (آقای دانش) که قبلا رئیس تاکسیرانی شهر یاسوج بوده و هم اینک نیز مسئول حوزه تاکسیرانی است مراجعه کردم و وی گفت؛ درخواستی بنویس تا رئیس سازمان تاکسیرانی یاسوج (آقای بهرامی) آن را امضا کند و من نیز این کار را انجام دادم و پس از چند روز معطلی رئیس تاکسیرانی را ملاقات کردم.

 

 

این راننده یاسوجی می گوید: به دفتر رئیس مراجعه و سلام  کردم که رئیس تاکسیرانی نیز بدون اینکه به من نگاهی بیندازد با سر پاسخ سلام مرا داد.

نوریان بیان کرد: درخواست و فیلم صحنه تصادف تاکسی خود را به آقای بهرامی نشان دادم اما وی به فیلم مورد نظر توجهی نکرد و از شرح ماجرای تصادف نیز جلوگیری کرد و با بی اعتنایی به من گفت: این سازمان کارشناس تصادفات نمی باشد و بنده نیز عنوان کردم که کروکی نمی خواهم و یک گواهی ساده می خواهم.

 

 

این راننده یاسوجی که دائم از دست رئیس سازمان تاکسیرانی آرام و قرار نداشت افزود: این درحالی است که من تنها برای گواهی معرفی به صندوق و افزایش سقف وام به سازمان تاکسیرانی مراجعه کرده بودم و آقای بهرامی نیز در درخواست بنده دستور میدهد این سازمان کارشناس تصادفات نمی باشد که کروکی و نظریه کارشناسی ارائه نماید.

 برخورد رئیس تاکسیرانی با من تاسف بار است

نوریان بیان کرد: درخواست را با ناامیدی در دست گرفتم و از اتاق رئیس بیرون آمدم و در این حین آقای دانش معاون تاکسیرانی از من می خواهد تا با صحبت کردن با رئیس مشکل را برطرف کند.

وی گفت: آقای دانش از رئیس سازمان تاکسیرانی سوار خودروی خود می شود می خواهد تا درخصوص ارائه درخواست برای بنده همکاری نماید که بهرامی بهایی به حرف های دانش نیز نمی دهد.

این راننده یاسوجی اظهار کرد: وقتی که با این صحنه مواجه شدم ، روی به سوی بهرامی کردم و گفتم:  حیف است که شما جای آقای دانش به عنوان رئیس تاکسیرانی نشسته باشید.

نوریان ابراز داشت: پس از این ماجرا برای پیگیری مشکل خود به شورای شهر یاسوج و نزد نائب رئیس این شورا ( خدابخش امیری) رفتم و شرح کامل ماجرا را توضیح دادم.

این راننده یاسوجی افزود: امیری که به نظر می رسید از بهرامی حمایت می کرد نیز به بنده گفت؛ اگر می خواهید تا نامه ای برای معرفی به بانک برای شما بنویسم.

نوریان ادامه داد: از نایب رئیس شورای شهر یاسوج درخواست کردم تا با احضار رئیس تاکسیرانی از وی درخصوص این اتفاقات توضیح بخواهد که تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

این راننده یاسوجی از مسئولان مربوطه کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با احضار رئیس تاکسیرانی یاسوج دلیل برخورد ناشایست، بی احترامی، بی اعتنایی و عدم همدردی با رانندگان تاکسی های درون شهری در هنگام تصادفات از وی توضیح بخواهند.

رانندگان برده نیستند بلکه نماد فرهنگی هر شهری هستند

وی ابراز داشت: رانندگان برده نیستند بلکه نماد فرهنگی هر شهری هستند زیرا از صبح اول وقت تا پاسی از شب در خدمت شهروندان و مسافران می باشند و باید مورد تکریم و احترام سازمان تاکسیرانی واقع شوند تا با روحیه ای مطلوب و چهره ای شاداب در امر جابجایی شهروندان خدمات رسانی کنند.

نوریان عنوان کرد: گردشگران داخلی و خارجی در هر شهری که وارد می شوند در اولین برخورد با رانندگان تاکسی مواجه می شوند که اگر برخورد رانندگان تاکسی نادرست و روحیه ضعیف و اعصابی به هم ریخته داشته باشند، مسئولان ان شهر و جامعه زیر سوال می روند.

وی اظهار کرد: رانندگان تاکسی حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند و رئیس تاکسیرانی و کارکنان آن باید با این رانندگان اخلاقی درست و درشان خور داشته باشند تا بدون هیچ دغدغه ای به امر جابجایی مسافران و شهروندان اقدام کنند.

 

 

نوریان افزود: این درحالی است که سازمان تاکسیرانی یاسوج  هیچگونه مزایا و خدماتی به هیچکدام از رانندگان پرداخت نمی نماید ( حتی در حد گواهی و معرفی به بانک).

این راننده یاسوجی عنوان کرد: برخی رانندگان تاکسی درون شهری یاسوج مورد ضرب و شتم ارازل و اوباش و برخی رانندگان خودروهای شخصی که بدون هیچگونه مجوزی به امر جابجایی شهروندان اقدام می کنند واقع می شوند که سازمان تاکسیرانی هیچ حمایت و صورتجلسه ای برای رانندگان خدوم عرصه حمل و نقل درون شهری صادر نمی کند.

وی گفت: این درحالی است که چنانچه مسافری از راننده ای به خاطر کم و زیاد شدن کرایه و یا بحث لفظی به سازمان تاکسیرانی شکایت کند علاوه بر توقیف خودرو به جریمه شدن راننده  نیز منجر می شود.

نوریان ابراز داشت: رانندگان تاکسی که تمام هزینه زندگی خود را از طریق خودرو تامین می کنند نیازمند حمایت سازمان تاکسیرانی هستند اما متاسفانه دریغ از یک گواهی ساده برای معرفی به بانک.

تقاضای مناظره با رئیس سازمان تاکسیرانی یاسوج در تلویزیون 

این راننده یاسوجی خواستار مناظره با رئیس سازمان تاکسیرانی یاسوج در تلویزیون شد و گفت: در این مناظره نحوه برخورد با رانندگان و ارباب رجوع، طریقه برخورد با مشکل رانندگان که چه چیزهایی قانونی و چه چیزهایی غیرقانونی است را به وی آموزش می دهم و اعلام می کنم که تمام درخواست های رانندگان تاکسی به حق و قانونی است.

نوریان که از سادات جلیل القدر شهر یاسوج است در پایان گفت: رئیس سازمان تاکسیرانی یاسوج به خاطر برخورد ناشایستی که با یک سید اولاد پیامبر انجام داده باید از تمامی سادات عذرخواهی کند.

این پایگاه خبری آمادگی دارد تا اظهارات رئیس سازمان تاکسیرانی یاسوج و توضیحات وی در این زمینه را نیز منتشر کند./صبح زاگرس

به اشتراک بگذارید...

دیدگاه خود را به ما بگویید.