تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰

پاسخ علی‌مراد جعفری به تاج‌گردون: امروز با پروژه‌های که من‌پیگیری کردم عکس یادگاری می‌اندازید/این بود خدمت بی‌منت؟

به گزارش خبرآوران علیمراد جعفری نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به برخی اظهارات تاج‌گردون نوشته است:
بسمه تعالی
حیفم آمد پاسخ این همه بی انصافی کسی که باید نماینده همه مردم گچساران و باشت باشد اما نیست، را ندهم . من برای خود هیچ نخواستم و جز برای مردم تلاش نکردم خوب بود بجای بی انصافی و متلک پرانی و تبلیغات برای ارتقای سطح کیفی زندگی مردم تلاش میکردید . خوب بود بجای این همه سفسطه و مغلطه با همه ادعاهای اقتصادی فکری به حال ارزش پول ملی که افت شدید داشته، میکردید تا مردم پس از یک ماه کار سخت اگر حقوقی در وقت خود دریافت میکنند بتوانند نیازهای اولیه زندگی خود را تامین کنند ، و یا شاهد ورشکستی بنگاههای اقتصادی نباشیم.
تورم را با کدام علم و معیار اقتصادی اینگونه بالا برده اید؟ پس آن وعده های رویایی چه شد ؟ قرار نبود مردم برای خریدن یک کیلو مرغ با مشکل مواجه بشوند این چه سبک مدیریت اقتصادی است که شماها برای بدبخت شدن مردم در پیش گرفته اید؟

هشت سال نمایندگی و سالها مسئولیت در دولت خاتمی را با فرصت اندکی که من داشتم مقایسه میکنید؟ با این وجود مستند میگویم نه برای خود مال اندوزی کردم نه بدنبال این بودم که همه از من نام ببرند . دقیقه و ثانیه هایی که در اختیار من بود صرف کار و تلاش برای مردم گردید توجهی نداشتم به اینکه این با من است یا نیست این پروژه اقتصادی سودی برای من دارد یا ندارد . پروژه هایی که با پیگیری هایم آغاز شدند همین هایی هستند که شما امروز با آنها عکس یادگاری میگیرید که اگر میخواستم میتوانستم میلیاردها درآمد شخصی برای خودم از این پروژها جمع کنم اما این شیوه من نبوده و نیست . برای تک تک این پروژه ها صدها نامه نوشتم ، ملاقات های فراوان با مسئولین داشتم ، کارشناسی های گسترده با حضور کارشناس ها صورت گرفت و برخی پروژه ها را که امروز در پایه متوقف شده اند طرحهای توسعه ای شان را در دست اقدام داشتم اما آنها که به مردم برعلیه من دروغ گفته اند و میگویند باید پاسخگوی مردم باشند و من آنها را به خدا میسپارم.
یک پروژه ملی مثل جاده اصفهان به بوشهر طبیعتا راه خودش را در پیش دارد حالا یک تونلی از روستای دیل میگذرد که اگر این طرح ملی اجرا نمیشد تونلی در کار نبود. اگر یک کاری هم انجام میشود به گونه ای به مردم اعلام میکنید گویا از جیب مبارک هزینه ها را پرداخت کرده اید . این بود خدمت بی منت؟ این که قومیت ها را به جان هم بیاندازید تا جایی که سهم خواهی قومیتی شکل گرفته است ‌این رفتارها برای صدها سال قبل تر بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.