کد خبر : 27898
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

وریا غفوری: شفر با حضورش استقلال را زنده کرد/ برخوردی که با او شد، درست نبود!

وریا غفوری: شفر با حضورش استقلال را زنده کرد/ برخوردی که با او شد، درست نبود!
وریا غفوری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که برخورد مسئولان باشگاه استقلال و ممانعت آنها از ورود وینفرد شفر به تمرین آبی‌پوشان درست نبوده است.

به گزارش خبر بیست به نقل از تسنیم،

وریا غفوری پس از برتری 4 بر 2 تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: همین جا به نوبه خودم به عنوان یک بازیکن از وینفرد شفر به خاطر زحماتی که در استقلال کشید، تشکر می‌کنم. واقعاً در آن مقطع زمانی که ایشان آمد تیم ما را زنده کرد. بالاخره فوتبال است و تیم استقلال هم نتیجه می‌خواهد، این نتیجه هم حاصل نشد و ایشان رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا وینفرد شفر در استقلال موفق نبود، گفت: من هفته قبل در این مورد صحبت کردم و دلایل را گفتم. من که نمی‌توانم هر هفته در این مورد مصاحبه کنم!

مدافع – هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد برخوردی که با وینفرد شفر صورت گرفت و او را سر تمرین آبی‌پوشان راه ندادند، خاطر نشان کرد: من در جریان نیستم، اما چیزی که ما در آن فیلم دیدیم درست نبود!

غفوری با بیان اینکه برتری پرگل مقابل استقلال خوزستان به سود آبی‌پوشان تهرانی تمام خواهد شد، تصریح کرد: این برد مقداری شرایط روحی تیم ما را درست کرد، حالا باید ببینیم در دو بازی آینده نتایج به چه صورت رقم خواهد خورد.

«برای بازیکنان استقلال مهم است که وینفرد شفر روی نیمکت بنشیند یا وریا غفوری یا شخصی دیگر؟»، وی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: قطعاً مهم است. بازیکن دوست دارد زیر نظر مربی کار کند که دانش بالایی داشته باشد و به رشد تیم و آن بازیکن کمک کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شفر دانش فنی بالایی داشت، اظهار داشت: بالاخره شفر مربی باتجربه‌ای بود و به اندازه خود به تیم استقلال کمک کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.