اداره پست شهرستان رستم پاسخگو باشد/دریافت هزینه اضافی از گیرندگان مرسوله!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر بیست، برخی از شهروندان رستم از روند کیفی و کمی خدماترسانی توسط اداره پست این شهرستان گلایهمند بوده و با ارسال درخواستی، بهبود خدمات و رفع مشکلات مطرحشده را خواستار شدند. به گزارش بیست متن درخواست به شرح زیر است: پایگاه محترم خبری، ضمن تشکر از پیگیریهای شما در
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر بیست، برخی از شهروندان رستم از روند کیفی و کمی خدماترسانی توسط اداره پست این شهرستان گلایهمند بوده و با ارسال درخواستی، بهبود خدمات و رفع مشکلات مطرحشده را خواستار شدند.
به گزارش بیست متن درخواست به شرح زیر است:
پایگاه محترم خبری، ضمن تشکر از پیگیریهای شما در جهت رفع مشکلات مردم مطالبه ای داریم که تقاضای پیگیری آن را داریم.
در شرایط سخت کرونایی که هر روز شاهد بالا رفتن آمار مبتلا به این ویروس منحوس هستیم و خرید از طریق بازار خطرناک و استرس زا شده ما بیشتر خرید های خود را اینترنتی انجام می دهیم همچنین هزینه پستی رو همان جا در مبدا پرداخت می کنیم و کد رهگیری از طریق این درگاه اینترنتی برای ما ارسال می شود مبنی بر پرداخت هزینه های پستی و…
ولی در کمال تعجب وقتی بسته خریداری شده ما از طریق اداره پست رستم وارد شهرستان می شود،اداره پست و بعضی پست بانک ها درخواست هزینه پستی می کنند و تحویل بسته را منوط به پرداخت هزینه پستی می دانند، در حالی که این هزینه از طریق اینترنتی پرداخت و حتی شماره پیگیری آن هم وجود دارد ولی شاهد پافشاری این مجموعه هستیم که اگر این هزینه پرداخت نشود بسته شما برگشت خواهد خورد.
از شما تقاضا داریم این مطالبه ما را از طریق اداره پست شهرستان رستم و بعضی از پست بانک های این شهرستان پیگیری کنید.
منبع: خبر رستم
برچسب ها :اداره پست ، اداره پست شهرستان رستم ، خبر بیست ، رهگیری مرسوله پستی ، مرسوله پستی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0