تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

پالایشگاه ستاره خیلج فارس ساخته و پرداخته ذهن جوانان انقلابی است/اقتدار سپاه در دریا خواب از چشم دشمنان ربوده است

به گزارش خبرآوران سید علی اصغر نورایی نسب ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک عیاد شعبانیه با اشاره به چهلمین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه از زمان تولد دراوایل سال ۵۸،خدمات بزرگی به کشورمان انجام داده است و طبق فرموده حضرت امام راحل اگر سپاه نبود کشور هم نبود، و سپاه در طول حیات طیبه انقلاب بسیار خدمتگذاری کرده است.
وی افزود:سپاه پاسداران در کنار نیروی مردمی در دوران دفاع مقدس برگ زرینی از انقلاب را نشان دادند و در طول حیاتش به تمام تهدیدات دشمنان به مقابله پرداخته است و سپاه در تمامی عرصه ها الگوی خدمات بسیاری بوده است.
نورایی نسب تصریح کرد:امروز هم سپاه در عرصه سازندگی و هم محرومیت زدایی حرف اول را در کشور میزند و در بحث بازدارندگی و قدرت دفاعی کشور ،موشک های سپاه لرزه براندام دشمنان انداخته است.
وی بیان کرد:دشمن از هیمنه سپاه پاسداران واهمه دارد چرا که تمامی نقشه های استکبار جهانی و امریکا را خنثی کرده است و سپاه نیز توانسته است که خودباوری را در بین جوانان کشور نهادینه کند.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:قرارگاه سازندگی سپاه با اعتماد به جوانان این کشور افتخارات زیادی در عرصه های عمرانی، تولیدی و صنعتی بوجود آورده است و پالایشگاه ستاره خلیج فارس ساخته و پرداخته ذهن جوانان انقلابی این مملکت است.
نورایی نسب تصریح کرد:امروز دشمن مستاصل شده است و به فرموده حضرت آقا گربه رقصانی می کند ؛سپاه پاسداران خاری در چشم استکبار جهانی است و این خار در این چشم دشمنان خواهد ماند تا چشم فتنه گری آمریکا را در منطقه کور کند.
وی افزود: در حوزه دفاع منطقه ای و در جنگ های نیابتی آمریکا در منطقه این جمهوری اسلامی بوده که با سرافرازی از این میدان بیرون آمده است.
نورایی نسب اظهارکرد:پیروزی مقاومت برجبهه استکبار جهانی در یمن ،سوریه، عراق و… مشاهده کردیدکه امریکایی ها به التماس افتادند و این اقتدار به برکت انقلاب اسلامی و سپاه است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران بیان کرد:محبوبیت سپاه پاسداران در منطقه برهیچ کسی پوشیده نیست و این اقدامات مهم سپاه در منطقه امریکایی ها را عصبانی کرده است.
وی افزود:در طول این ۴۰سال از انقلاب پاسداران همچنان به حضورشان در عرصه های مختلف ادامه می دهند و اینگونه گربه رقصانی های امریکا در عزم و اراده این پاسداران انقلاب هیچ تاثیری نخواهد داشت.
نورایی نسب گفت:اقتدار نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس آنچنان فشاری بر دشمنان آمریکایی ایجاد کرد که فرمانده امریکایی با ذلت اعلام میکند که قایق های تندرو سپاه خواب را از چشمان ما ربوده است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:عظمت سپاه پاسداران برگرفته از ایمان و معنویتی است که در بطن و وجود پاسداران شکل گرفته است.
وی بیان کرد:امروز ثمره خون شهدا جلوه گر شده است و دشمن را وادار به عجز و ناتوانی کرده است که باید به خودمان ببالیم که همچون ملتی به رهبری حضرت امام راحل و رهبر انقلاب دشمنان را ناکام کرده ایم.
نورایی نسب گفت:دشمن به دنبال فرافکنی است و دنیا می داند اگر سپاه نبود داعش چه بلاهایی که بر سر دنیا نمی آورد و به برکت سپاه طومار داعش در هم‌پیچیده شد.
وی افزود:این پاسداران انقلاب اسلامی هستند که هر روز قربانی تروریسمی هستند که ساخته و پرداخته استکبار جهانی خاصه آمریکاست.
نورایی نسب تصریح کرد:امروز سپاه پاسداران محبوبتر از گذشته در سراسر منطقه خودنمایی می کند و همه ملت اتحاد و همبستگی خود را با این نیروی مقتدر کشور نشان داده اند و دوباره نیرنگ و حیله دشمنان باز هم نقش بر آب شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.