تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

اقدامات نوروزی بخشداری مرکزی گچساران در پاکسازی محیط زیست

اقدامات نوروزی بخشداری مرکزی گچساران در پاکسازی محیط زیست
بخشدار مرکزی گچساران به تشریح اقدامات صورت‌گرفته در راستای پاکسازی و‌حفاظت محیط زیست در ایام نوروز پرداخت.

به گزارش خبر بیست، علی محمد آقایی در این زمینه اظهار کرد: از سوی دهیاری های روستاهای بخش مرکزی گچساران با همکاری شهرداری و محیط زیست اقدامات خوبی برای رفاه گردشگران و حفاظت از محیط زیست در ایام تعطیلات نوروزی انجام شده است.
وی بیان کرد: در تعطیلات نوروز ۱۰ هزار عدد کیسه زباله بین گردشگران و مسافران نوروزی توسط دهیاری های روستای بخش مرکزی گچساران با همکاری شهرداری و محیط زیست توزیع شده است.
بخشدار مرکزی گچساران تصریح کرد: این میزان کیسه زباله در مناطق گردشگری دشتک دیل، گناوه لری، قلات، جهادآباد، نارک، هسته کوه، ریگون و برخی از مناطق پر بازدید توزیع گردید.
آقایی عنوان کرد: برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی در مناطق پر بازدید گناوه لری، دشتک دیل و جهادآباد ۴ تانکر آب( هرکدام ۱۰ هزار لیتر) با همکاری شرکت نفت، آبفا و امور عشایر برای استفاده عمومی گردشگران و مسافران نوروزی مستقر شد.
وی گفت: از همان ابتدای تعطیلات نوروز تا۱۳ فروردین ماه در مناطق عنوان شده ۱۳ ماشین خاور امیکو زباله توسط دهیاری های بخش مرکزی روستاهای گچساران جمع‌آوری شد. بخشدار مرکزی گچساران خاطرنشان کرد: در منطقه سراب ننیز پارک ۱۲ هکتاری خدمات سرویس بهداشتی، آلاچیق، آب آشامیدنی و برق خدمات خوبی به صورت شبانه روزی از سوی دهیاری این روستا به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه شد.
آقایی با اشاره به اینکه در ایام نوروز در روستای سراب ننیز ۴ خاور امیکو زباله از سوی دهیاری این روستا جمع‌آوری گردید، افزود: در دو روستای امامزاده جعفر و تلخاب شیرین با همکاری آموزش و پرورش اسکان مسافران نوروزی صورت گرفته است.
بخشدار مرکزی گچساران ادامه داد: ماموران پلیس و پاسگاه های انتظامی مناطق دهستان های مرکزی نیز به‌خوبی امنیت مسافران و گردشگران را برقرار کردند.
آقایی اضافه کرد: برای اولین بار پلیس راه در راه های روستایی اعم از جهاد آباد، گناوه لری، دیل و باباکلان در مسیر تردد گردشگران و مسافران نوروزی مستقر شده بودند.
وی با اشاره به اینکه آتش نشانی نیز مستقر در روستاها آماده و پای کار بودند گفت: جا دارد از تمامی مسئولان و کسانی که ما را در بهتر برگزار کردن تعطیلات نوروزی برای مسافران یاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.