تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

معصومه بوستانی

آغاز هفته بیمه سلامت در گچساران با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا+ گزارش تصویری

آغاز هفته بیمه سلامت در گچساران با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا+ گزارش تصویری
گلزار شهدای گچساران در نخستین روز هفته بیمه سلامت غبار روبی و عطرافشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر بیست، گلزار شهدای گچساران با حضور مدیر بیمه سلامت گچسارن و جمعی از رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه سلامت همزمان با آغاز این هفته غبارروبی و گلباران شد.

مدیر بیمه سلامت گچساران در این مراسم در جمع مدیران این شهرستان، سلامت، معیشت و امنیت را سه شاخصه اصلی توسعه فردی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: بیمه سلانت به ویژه در سال های اخیر حمایت های ویژه ای از زوج های نابارور، بیماران صعب العلاج، پوشش بیمه سلامت همگانی، حمایت از توانخواهان و اقشار آسیب پذیر داشته است.

دکتر ارشادی یادآور شد: سلامت متعلق به همه دستگاه‌های اجرایی بوده و هر فردی حتی مدیر میتواند و در واقع باید یک تریبون برای خدمات سازمان بیمه سلامت باشد.

مدیر بیمه سلامت گچساران با بیان اینکه این سازمان حمایت ویژه‌ای از مردم در زمینه پوشش داروهای گران‌قیمت دارد، افزود: استقرار کامل نسخه نویسی الکترونیکی در راستای سهولت در دسترسی مردم و کاهش پرداخت از جیب در درمان از دیگر خدمات بیمه سلامت است.

دکتر ارشادی با تآکید بر لزوم تعامل سازنده با شبکه بهداشت و درمان و ادارات مرتبط، معتقد است ورود ادارات مرتبط در حوزه سلامت نقش مؤثری در ارتقای کمی و کیفی خدمات بیمه سلامت دارد.

مدیر ارشد بیمه سلامت در گچساران تلاش برای جایگزینی سلامت محوری به جای درمان‌محوری تصریح کرد: کاهش منطقی درمان های القایی و برقراری عدالت در سلامت از اهداف نظام سلامت در کشور بوده که باید ترویج شود.

دکتر ارشادی همچنین از مردم خواست تا ضمن مطالبه‌گری و مسئولیت‌پذیری در حوزه نظارت بر مؤسسات درمانی، بیمه سلامت را همیاری کرده و گزارشات لازم را ارائه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان ضمن محکوم کرده حمله رژیم اشغال‌گر قدس به غزه، بیداری جامعه اسلامی و امت آزادی‌خواه جهان را در نابودی رژیم صهیونیستی مؤثر دانست.

مدیران و رؤسای ادارات و نهادهای گچساران در این مراسم با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و ضمن نثار گل، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.