تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

معصومه بوستانی

تصویری که در فضای مجازی ممسنی و رستم به سرعت درحال بازنشر است

تصویری که در فضای مجازی ممسنی و رستم به سرعت درحال بازنشر است
عکسی در فضای مجازی شهرستان‌های ممسنی و رستم در حال بازنشر بوده که می‌توان آن‌را مهم‌ترین تصویر قاب انتخاباتی این روزها دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر بیست، امروز و در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن و ‌جشن باشکوه چهل و ‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم شریف، نجیب و شهیدپرور ممسنی و رستم همزمان با سراسر کشور با برپایی راهپیمایی باشکوه، با امام راحل، رهبر انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

عکس‌ها و فیلم‌های بسیار زیبایی از خلق این حماسه‌ی تاریخی برای این پایگاه خبری ارسال شده که طی گزارشی تصویری، انتشار داده خواهد شد.

آنچه اما در فضای مجازی توجه کاربران را جلب کرده تصویری از دکتر عبدالرضا مرادی نماینده پیشین حوزه‌ی ممسنی و رستم  در کنار دکتر محسن مینا بوده که به سرعت در حال بازنشر است.

قرارگرفتن دکتر محسن مینا که از او به عنوان جوان نخبه، جسور و پدیده‌ی این دوره انتخابات مجلس حوزه‌ی ممسنی و‌ رستم نام برده می‌شود و دکتر عبدالرضا مرادی در که دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی ممسنی و رستم به شکارچی بودجه مشهور و از محبوبیت ویژه‌ای در میان مردم این دو شهرستان برخوردار است، در کنار هم، مهم‌ترین قاب تصویر انتخابات ممسنی و رستم را رقم زده است.

محسن مینا که در ابتدا صلاحیتش برای حضور در کارزار انتخاباتی دوازدهمین دوره‌ی انتخابات حوزه‌ی ممسنی و رستم مورد تآیید قرار گرفته بود، هم‌اکنون و ‌با رایزنی‌ها و انجام مراحل قانونی، منتظر دریافت تآییده‌ی مجدد و حضور مقتدرانه همچون روزهای گذشته در کنار هواداران وفادار خود ورقابت‌های انتخاباتی این دو شهرستان است.

معصومه بوستانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.