تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

پاسخ قابل تامل وکیلی به حملات رسانه‌ای تاج‌گردون

به گزارش خبرآوران امین وکیلی سردبیر روزنامه ابتکارجنوب در مطلبی خطاب به غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نوشت:

 

آقای تاجگردون در واکنش به مطلب روزنامه ابتکار جنوب نوشتند:
چرا ؟ ؟ نمیدونم فقط اینو میدونم در استان ما هر کی میخواد یه حرفی بزنه یه چیزی باید به من بگه. فرقی نمیکنه چپ باشه یا راست باشه. گچسارانی باشه یا بویراحمدی. فقط میدونم همشون یه ریشه دارند. ولی برای من فرقی نمیکنه. مسیرم همینه. اقتدار میهنم عزت مردمم و توسعه هدفمند استانم و شهرستانم.

و اما ماجراى آن مطلب و این واکنش ؛

در روزهاى گذشته دیالوگى میان آقایان وکیلى و تاجگردون شکل مى گیرد که در میان سیاسیون و مجلس نشینان امرى متداول و معمول است . ولى به رسم غیر معمول اما همیشگى ،حلقه رسانه اى آقای تاجگردون با ادبیاتى سخیف و دور از ادب و اخلاق حمله و تخریب وهتاکى به آقای وکیلى را آغاز کردند. روزنامه ابتکارجنوب نیز در گزارشى به شرح ماوقع پرداخت و از سیاست تیم رسانه اى نزدیک به غلامرضا تاجگردون که آغشته به تهمت و تخریب و افتراست انتقاد کرد.

القصه

جناب تاجگردون

تردیدى نیست شما و آقای وکیلى از مفاخر استان و نیروهاى تاثیرگذار در سطح ملى هستید و “واجب الاحترام” ؛ اما براى اصلاح یک رویه غلط در هرجایگاهى باشیم نیازمند نقد و مشورت هستیم.

آقای تاجگردون عزیز شاید نقدمان به شیرینی کامنت هاى زیر پستهایتان نیست اما یقین بدانید از سر دلسوزى و خیرخواهیست.

زحمات و عملکرد بى نظیر شما برکسی پوشیده نیست اما…

آقای تاجگردون عزیز

اینکه ما در روزنامه ابتکار جنوب با یادآورى خدمات و توانمندى هاى شما ، حلقه تندرو رسانه اى تان را تباه کننده و آفت خون دل خوردن هایتان مى دانیم ،حمله به شماست؟

اینکه هشدار مى دهیم مبادا عنان کار از دستتان خارج و به دست بدخواهان بیفتد ،بدخواهى شماست؟

جناب تاجگردون اگر خودسرى برخى رسانه ها وهمراهان شما را یادآور فعالیت گروههاى فشار در دهه ى ٧٠ مى دانیم یقینا ً وحدت وانسجام و همدلى نخبگان استان را در خطر مى بینیم چرا که همدلى و همگرایى نسخه شفا بخش استان و کشور بیمارمان است.

متاسفانه حلقه اى که سیاست هاى رسانه اى حضرتعالى را برنامه ریزى مى کنند در راستاى ایجاد همدلى پیش نمى روند، ریشه اى که در پست اینستاگرام به آن اشاره کردید را پیرامون خود بجویید.

آقای تاجگردون عزیز

اصلاح پذیرى مقدمه اصلاح طلبیست، مادامى که نقد دلسوزانه را عناد و دشمنى تلقى مى کنیم اصلاح صورت نمى گیرد.

از اینکه خاطرمبارک را آزردم پوزش مى طلبم

پ ن : مجموعه ابتکارجنوب هرچه دارد اول از خدا وبعد ازصدقه سر دکتر وکیلى است ،اما مدیریت و مسئولیت مطالب و محتواى روزنامه با بنده حقیر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.