تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶

معصومه بوستانی

از لزوم‌ بکارگیری نخبگان تا هجمه‌های سیاسی و عجولانه علیه تاج‌گردون

از لزوم‌ بکارگیری نخبگان تا هجمه‌های سیاسی و عجولانه علیه تاج‌گردون

*معصومه بوستانی_خبر بیست*  این روزها و با روی کار آمدن و استقرار دولت مسعود پزشکیان همان یار وفادار غلامرضا تاجگردون که حتی در آخرین ثانیه‌های طلایی مناظرات انتخابات از او دفاع کرد، مردم حوزه‌ی انتخابیه‌ی تاجگردون منتظرند تا نخبگان، کارشناسان و افراد توانمند این دیار در پست‌های کلان مدیریتی کشوری بکار گرفته و منصوب شوند.

*معصومه بوستانی_خبر بیست*

 این روزها و با روی کار آمدن و استقرار دولت مسعود پزشکیان همان یار وفادار غلامرضا تاجگردون که حتی در آخرین ثانیه‌های طلایی مناظرات انتخابات از او دفاع کرد، مردم حوزه‌ی انتخابیه‌ی تاجگردون منتظرند تا نخبگان، کارشناسان و افراد توانمند این دیار در پست‌های کلان مدیریتی کشوری بکار گرفته و منصوب شوند.

بدون شک در این میان نقش غلامرضا تاجگردون بعنوان نماینده‌ی مورد وثوق دولت چهاردهم که اکنون دارای مقبولیت و جایگاه ویژه‌ای است، بسیار پررنگ و زیر ذره‌بین است.

تاجگردون با درک عمیق از مدیریت و اقتصاد کشور، همواره در بالاترین سطوح تصمیم‌گیری نقش‌آفرینی کرده است.

با این حال، نباید از نقش نخبگان شهرستان در پیشرفت منطقه غافل شد. اگرچه نماینده، بازوی توانمندی در جذب اعتبارات و اجرای پروژه‌های بزرگ است، نخبگان شهرستانی، از فرهنگی تا علمی، نقشی حیاتی در شکوفایی منطقه دارند و بی‌شک برای رشد گچساران و باشت، نیازمند حمایت و توجه ویژه به این افراد هستیم.

نخبگان توانمندی که با تلاش و تخصص خود در عرصه‌های مختلف، از سطح منطقه و استان به سطوح بالاتر کشوری و وزارتخانه‌ها راه یافته‌اند. این افراد با رزومه مدیریتی درخشان و تجربه‌های مهم، از مرحله صف در منطقه عبور کرده و اکنون در ستادها و حتی در سطح مشاورین و مدیریت‌های وزارتخانه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

تاجگردون که خود این موقعیت را تجربه کرده است می‌داند این نخبگان فرهنگی، علمی و مدیریتی، شایسته حمایت و بهره‌گیری در سطوح مدیریتی کشور هستند و توجه به این افراد، نه تنها سبب پیشرفت شهرستان، بلکه الگویی برای سایر مناطق نیز خواهد بود.

تاجگردون با هوشمندی و تجربه‌ای که در عرصه‌های ملی دارد، به خوبی می‌داند بکارگیری نیروهای نخبه سبب می‌شود تا شهرستان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نیز به عنوان پایگاهی از استعدادها شناخته شود.

با همه‌ی هجمه‌هایی که این روزها در فضای مجازی و برخی محافل شاهد هستیم یادآوری این نکته ضروری‌ست که در دوره‌های گذشته‌ تاجگردون بدون حضور مدیرانی از گچساران در بدنه وزارتخانه‌ها، یک‌تنه و با قدرت نفوذ خود، وزیران و مقامات ارشد دولتی را برای اجرای پروژه‌ها و پاسخگویی و رفع مشکلات به گچساران و باشت می‌آورد.

و از طرفی بیش از ۳ هزار منصب از وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی حتی در سطح معاونت وزارتخانه‌ها در شرف تغییر و تحول بوده و به طور قطع طی روزهای آینده شاهد بکارگیری نیروهای نخبه و توانمند این شهرستان در پست‌های کشوری خواهیم بود.

و در پایان باید یادآور شد بهره‌گیری از همه نخبگان کهگیلویه و بویراحمدی را باید حمایت و فارغ از مرزبندی‌های سیاسی و قومیتی و عجولانه به پیشرفت هرچه بیشتر استان کمک کرد و در این میان اتحاد نخبگان پایتخت‌نشین نیز بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.