کد خبر : 32868
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

تشکیل مجمع برگزیدگان علمی و بهره‌گیری از دانش‌آموزان برتر کنکور و المپیادها

تشکیل مجمع برگزیدگان علمی و بهره‌گیری از دانش‌آموزان برتر کنکور و المپیادها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر بیست، سید امین رضوی‌نژاد در آیین تجلیل از دانش‌آموزان استان فارسی حائز رتبه‌های برتر کنکور و برتر المپیادهای علمی جهانی که در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: امروز تقدیر از کسانی صورت می‌گیرد که بر قله فارس ایستادند و آنها قهرمان هستند. مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر بیست، سید امین رضوی‌نژاد در آیین تجلیل از دانش‌آموزان استان فارسی حائز رتبه‌های برتر کنکور و برتر المپیادهای علمی جهانی که در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: امروز تقدیر از کسانی صورت می‌گیرد که بر قله فارس ایستادند و آنها قهرمان هستند.
مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش افزود: اولین ویژگی قهرمان، جد و جهد و تلاش وافر است که این دانش آموزان تلاش را بر خواب ترجیح دادند تا به موفقیت دست یافتند.
رضوی‌نژاد خطاب به دانش آموزان برتر، تصریح کرد: شما مجاهدین راه علم و دانش هستید و خصلت دوم شما  هدف‌گذاری صحیحی است که در برنامه داشتید.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان موفق در سن نوجوانی می‌دانند که بین گذشته و آینده، چه کاری مهم‌تر است و کدام مورد دارای اولویت است لذا این اولویت‌بندی است که موجب موفقیت دانش آموزان برتر شده است.
مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ویژگی سوم دانش آموزان مجاهد قهرمان عرصه علمی، برطرف کردن  مشکل است، بنابراین مسائل سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و… حل نمی شود جز با مجاهدتی که از سوی  این نوجوانان قهرمان صورت می گیرد.
وی ادامه داد: شما دانش آموزان، مجاهدین قهرمانی هستید که می بایست آینده این کشور را شکوفا سازید واین موفقیت شما ناشی از پشتکار و داشتن استعدادهای نهفته است.
رضوی‌نژاد گفت: عامل دوم موفقیت دانش‌آموز، والدین هستند.
وی گفت: والدین انسان چند نوع است پدر و مادر اول؛ آنهایی هستند که انسان را به وجود آورده اند و باعث رشد فرزندان می شوند، پدر و مادر دوم، معلمان هستند که به ما می‌آموزند بنابراین بخش زیادی از پیروزی‌ها و موفقیت‌های امروز علاوه بر پدر و مادر، دسترنج زحمات معلمان است.
این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش افزود: برای آگاهی از آینده کشور باید تفکرات امروز دانش آموزان را بررسی کرد.
وی اضافه کرد: کار و تلاش همه کسانی که در فرآیند تعلیم و تربیت نقش ایفا می کنند قابل تجلیل و تحسین هستند.
رضوی نژاد اذعان کرد: پیشنهاد می‌کنم از دانش‌آموزان برتر کنکور و المپیادی مجمعی به عنوان برگزیدگان علمی استان تشکیل شود و مدیران از بین آنها مشاورانی را انتخاب و از دیدگاه‌های آنان بهره‌مند شوید.
وی ادامه داد: پویایی و خوش فکری در ذهن دانش آموزان وجود دارد که می توان از این ظرفیت کم نظیر بهره مند شد.
رضوی‌نژاد ادامه داد: دانش آموزان برتر المپیادهای علمی و کنکور سراسری، سعی کنند رابطه خود را با آموزش و پرورش قطع نکنند زیرا که بخش زیادی از موفقیت آنها حاصل دوازده سال تلاش آموزش و پرورش است.
گفتنی‌ است: در این مراسم از یک‌صد دانش‌آموز استان فارسی برتر کنکور سراسری و المپیاد علمی جهانی و‌ کشوری  تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.