تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

کلینیک ویژه دندانپزشکی در یاسوج افتتاح شد

کلینیک ویژه دندانپزشکی در یاسوج افتتاح شد
کلینیک ویژه دندانپزشکی یاسوج با هزینه بیش از سه میلیارد تومان در این شهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش خبر بیست، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز چهارشنبه در آیین افتتاح این مرکز درمانی گفت: کلینیک یاد شده با مجهزترین تجهیزات روز و با تعرفه دولتی در سه نوبت به مردم ارائه خدمت می کند.

دکتر سعید جاودان‌سیرت افزود: این کلینیک ویژه دندانپزشکی با هزینه بیش از سه میلیارد تومان در زمینی به مساحتی حدود۶۰۰مترمربع در شهر یاسوج افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون چهار یونیت در این کلینیک آماده خدمات رسانی است اما ظرفیت افزایش هشت یونیت را دارد، گفت: نحوه استقبال مردم و متخصصان راهگشای توسعه این مرکز درمانی از لحاظ کمی خواهد شد.

جاودان سیرت با اشاره به اینکه در این مرکز درمانی بیماران خاص نیز با تعرفه دولتی تحت پوشش قرار خواهند گرفت تاکید کرد: امید است بتوانیم در سایر شهرستان ها به ویژه کهگیلویه و گچساران این کلینیک ها را راه اندازی نماییم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این آیین اظهار داشت: برای نخستین بار در کهگیلویه و بویراحمد اتاق عمل بیهوشی اطفال بیمارستان شهید بهشتی جهت بیهوشی اطفال زیر هشت سال که نیاز به بیهوشی و ترمیم دندان دارند راه اندازی شده است.

محمود شهامت ابراز کرد: امکان نوبت دهی این مرکز درمانی به صورت اینترنتی و حضوری وجود دارد و شماره تماس و آدرس اینترنتی جهت دریافت نوبت در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: در این مرکز همه خدمات تخصص های دندانپزشکی شامل ارتودنسی، ترمیمی، عصب کشی ریشه، پروتز و جراحی لثه و…ارائه داده خواهد شد

وی افزود: زمان فعالیت کلینیک مذکور از ساعت هشت بامداد تا هشت شب است.

شهامت تاکید کرد: این کلینیک دارای بخش دندانپزشکی تحت بیهوشی بوده و خدمات این قسمت در اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی ارائه داده خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.