تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰

اعزام زائران اربعین توسط شرکت نفت گچساران+جزئیات

اعزام زائران اربعین توسط شرکت نفت گچساران+جزئیات
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از مشارکت این شرکت در جابه‌جایی و اعزام زائران اربعین با اختصاص دو دستگاه اتوبوس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر بیست، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به تعداد بالای زائران آقا ایا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین گفت: برای جابه‌جایی زائران عتبات عالیات و کربلای معلی دو دستگاه اتوبوس از طرف این شرکت از فردا پنج‌شنبه ۲۵ مرداد از شهرستان گچساران تا اطلاع ثانوی بصورت روزانه به مرز شلمچه اعزام می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی ستاد اربعین شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و استانداری کهگیلویه وبویراحمد و همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، دو دستگاه اتوبوس از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای جابه‌جایی رایگان زائران اربعین حسینی از شهر دوگنبدان به سمت پایانه مرزی شلمچه اختصاص یافته است که این اتوبوس‌ها تااطلاع بعدی زائران اباعبدالله الحسین (ع) را جابه‌جا خواهند کرد.

کمالی با تسلیت ایام ماه صفر اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین حرکتی بزرگ در جهان اسلام است و مقام معظم رهبری نیز تاکیدات ویژه‌ای در این خصوص دارند و در همین راستا زمینه خدمت رسانی به زائران اربعین امام حسین(ع) امری مقدس و ضروری است.

شایان ذکر است طبق اعلام مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، این اتوبوس‌ها از فردا شب ۵شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ تا اطلاع ثانوی هر شب ساعت ۲۰ (۸شب) در محل پارکینگ بوستان لاله (پارک دوستی) جنب موکب حضرت ابوالفضل العباس(قشقایی ها) آماده حرکت به سمت مرز شلمچه می باشند.

گفتنی است شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ظرف چند روز گذشته نیز روزانه ۶ دستگاه اتوبوس در اختیار استان کهگیلویه و بویر احمد قرار داده بود و در سال گذشته و در راستای  مسئولیت های اجتماعی خود، با احداث مجتمع بزرگ و دائمی موکب شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد به تقویت زیرساخت‌های پیاده روی اربعین حسینی در مرز شلمچه کمک شایانی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.