تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

گلستان جام قهرمانی را برد گچساران در خانه فقط اخلاق را / شکست‌های پی در پی در بیرون و خارج از خانه، تنها رزومه سرپرست بدون سابقه هاکی بانوان

گلستان جام قهرمانی را برد گچساران در خانه فقط اخلاق را / شکست‌های پی در پی در بیرون و خارج از خانه، تنها رزومه سرپرست بدون سابقه هاکی بانوان
تیم هاکی گچساران این روزها قربانی سوء مدیریت هایی شده که لازم است مسئولان مربوطه ورود کنند.

به گزارش خبر بیست، مسابقات قهرمانی هاکی سالنی بانوان کشور با حضور ۹ تیم در یاسوج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم‌ گلستان با کسب نتایج خوب در فینال با غلبه بر تیم گیلان به مقام قهرمانی دست یافت تا گیلان دوم شود، اما تیم سوم این مسابقات هم با پیروزی مقابل تیم (گچساران) نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات به مقام برنز و سومی برای نخستین‌بار دست یافت.
پس از دریافت نتایج ضعیف از سوی تیم گچساران که بعنوان نماینده کهگیلویه و بویراحمد در این بازی ها حضور داشتند، تنها کاپ اخلاق به میزبان مسابقات تیم گچساران نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد داده شد!!
اما زهرا قرایی از هلال احمر تهران برترین بازیکن مسابقات شد و المیرا پوپاش از گیلان نیز با ۲۲ گل زده خانم گل مسابقات شد، برترین دروازه‌بان مسابقات هم نسترن سنگبری از تیم گلستان شد.

به نظر می‌رسد تیم گچساران با دارابودن برخی بازیکنان خوب و مستعد قربانی سوء مدیریت هایی شده که لازم است مسئولان مربوطه در این زمینه ورود کنند.

بدون شک پیروزی و نام‌آوری فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در هر زمینه‌ای باعث افتخار بوده و باید برای دستیابی به این مهم فارغ از هیاهوهای پوچ تبلیغاتی و رسانه‌ای تنها حامی شکست‌های سرپرست این روزهای هاکی گچساران، تلاش کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.