تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

معصومه بوستانی

گزارش تصویری اجتماع و اقتدار باشکوه بسیجیان گچساران در بام نفت ایران

گزارش تصویری اجتماع و اقتدار باشکوه بسیجیان گچساران در بام نفت ایران
در این مراسم اقشار مختلف بسیجیان از حوزه‌های مقاومت بسیج، گردان‌های بیت‌المقدس، الزهرا و گردان‌های امنیتی، کوثر و... حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر بیست، همزمان با هفته بسیج، بسیجیان گچساران با تجمع در کانون جوانان بسیج این شهرستان با فریاد «لبیک یا خامنه‌ای» با آرمان‌های امام (ره)، شهدان و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

در این مراسم اقشار مختلف بسیجیان از حوزه‌های مقاومت بسیج، گردان‌های بیت‌المقدس، الزهرا و گردان‌های امنیتی، کوثر و… حضور داشتند.

حضور بسیجیانی از نسل‌های اول انقلاب در کنار نوجوانان بسیجی امروز، جلوه‌های زیبایی از اقتدار و شکوه بسیجان در این شهرستان را به نمایش گذاشت. اجرای سرود و شعارهای حماسی توسط بسیجیان جلوه‌ای خاص به این مراسم بخشیده بود.

سرهنگ ناصر صالحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در ادامه این آیین ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج، یکی میراث ماندگار حضرت امام (ره) است که با ظرفیت بالا و روحیه انقلابی که داشت، توانست جنگ ۸ ساله را با سربلندی پشت سر بگذارد.

وی افزود: در فتنه‌های دشمن نیز بسیج با شایستگی هرچه‌تمام‌تر در وسط میدان حضورداشته و دارد و این موضوع به‌خوبی نشان می‌دهد که قدرت مقابله با دشمنان با تقدیم هزاران هزار شهید بسیجی به‌دست‌آمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در پایان نیز اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی بسیج؛ همان بصیرت، شجاعت و دشمن‌شناسی اوست و تا زمانی که روحیه بسیجی وجود دارد روزبه‌روز در تقابل با دشمنان مستحکم‌تر خواهیم شد.

بر پایه این گزارش، سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این اجتماع باشکوه در جمع بسیجیان به ایراد سخن پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.