تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

ادامه واکنش‌ چهره‌های سیاسی و با نفوذ به لیست هیئت اجرایی انتخابات گچساران

ادامه واکنش‌ چهره‌های سیاسی و با نفوذ به لیست هیئت اجرایی انتخابات گچساران
واکنش و اعتراض چهره‌های سیاسی و بانفوذ به ایست هیئت اجرایی انتخابات گچساران ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر بیست، در پی ارائه لیست هیئت اجرایی انتخابات گچساران برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان، چهره‌های سرشناس سیاسی این شهرستان نسبت به این لیست واکنش نشان دادند.

غلامرضا تاجگردون نماینده ادوار نهم و‌ دهم گچساران و باشت روز گذشته این لیست را نماینده‌ی تنها ۲۶ درصد مردم و‌نادیده گرفتن ۷۴ درصد مردم این حوزه انتخابیه دانست.

امروز نیز عبدالرحیم رحیمی فرماندار اسبق گچساران از چهره‌های با نفوذ سیاسی شهرستان‌های گچساران و باشت و معاونت اسبق استانداری لرستان و فرمانداری ویژه بروجرد در پیامی که در پیج شخصی خود منتشر کرده، نسبت به این لیست اعتراض خود را اعلام داشته است.

متن پیام عبدالرحیم رحیمی به شرح زیر است:

به نام خدا
سخنی کوتاه باتمام عزیزانی که به هرنحوی ازانحاء درامربرگزاری انتخابات استان مسئولیتی دارند
ضمن تشکروخسته نباشید به همه این عزیزان واحترام به همه کسانی که باتوجه به معرفی فرمانداران محترم وتاییدشورای نگهبان به عنوان اعضای هیئت های اجرای انتخاب شدن روی سخن من بافرماندار‌ومسئول محترم شورای نگهبان است که مفهوم عدالت وبی طرفی راچطورتعریف کرده اید واینکه فقط شماراارجاع میدهم به تمامی انتخاباتی که بعدازانقلاب تاکنون برگزارشده اگردرچینش اعضای هیئت اجرایی تاکنون باتمامی فرازونشیب های سیاسی چنین چینشی بود خودپاسخ دهند!!!!
گرچه یقین دارم تمام عزیزانی که قصدورودبه این دوره انتخابات مجلس رادارند یقینا هیچ شکی خدای نكرده به افرادمنتخب هیئت های اجرایی ندارند لکن این عزیزان دل نگران مردم ودلسردشدن انهادرشرکت کردن انتخابات است وشعارشمامسئولین عزيزمبنی برمشارکت حداکثریست ایافکرنمیکنیدکه بااین شروع واین چینش خوددلیل عدم شرکت واستقبال مردم شوید یاقضییه چیزدیگری است؟؟؟؟
ان شاءالله كه استاندار محترم وسايرمسئولين محترم تافرصت باقيمانده باورودخودمانع ازهرگونه بي عدالتي وشاهديك انتخابات باشكوه وشركت حداكثري باشيم

عبدالرحيم رحيمي

هادی زارع پور ‌نیز از دیگر چهره‌های سیاسی و کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به لیست هیئت اجرایی انتخابات گچساران متن زیر را منتشر کرد:

انسان عدالت را ممدوح و بی عدالتی و ظلم را مذموم می داند و عدالت از منظر اصول عقلی دارای حسن ذاتی است اگر چه مؤسس گزاره عدالت دین نیست و موضوع آن فرادینی است ولی دین مبین اسلام با استناد به آیات قرآن کریم و سنت پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم علیهم السلام عدالت را مهمترین اصل اسلامی می شمارد یکی از ابعاد و اصناف عدالت « عدالت انتخاباتی » است .

جناب استاندار محترم و معاون محترم سیاسی استاندار ، نهادهای نظارتی آیا به نظر شما عدالت انتخاباتی در انتخاب اعضای معتمدین هیات های اجرایی گچساران و باشت صورت گرفته است ؟

آیا با در پیش گرفتن این رویه امیدی به ایجاد مشارکت و شور انتخاباتی وجود دارد؟ گفت : سالی که نکوست از بهارش پیداست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.