تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲

چینش مدیریتی ضعیفتان توانایی روشن‌ نگه داشتن چراغ‌های گچساران را ندارد/

چینش مدیریتی ضعیفتان توانایی روشن‌ نگه داشتن چراغ‌های گچساران را ندارد/

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر بیست، غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشته که بازتاب‌های مختلفی در پی داشته است. یکی از پاسخ‌های قابل تآمل به نامه‌ی تاجگردون توسط کوروش رضائی مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی خبرآوران و فعال سیاسی و رسانه‌ای این شهرستان به تحریر درآمده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر بیست، غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشته که بازتاب‌های مختلفی در پی داشته است.

یکی از پاسخ‌های قابل تآمل به نامه‌ی تاجگردون توسط کوروش رضائی مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی خبرآوران و فعال سیاسی و رسانه‌ای این شهرستان به تحریر درآمده که مشروح آن را در زیر می‌خوانیم.

به قلم و اندیشه کوروش رضایی

نامه غلامرضا تاج‌گردون نماینده ادوار نهم و دهم حوزه گچساران و باشت به استاندار کهگیلویه و بویراحمد حاوی نکاتی جالب است؛ نامه پوپولیستی برای فریب افکار مردمان عام، مردمانی که ۸ سال درگیر خلسه فشرده تبلیغات، بنرها و همایش‌های طراحی شده و بوقچی‌های محلی، استانی و ملی برای نهادینه کردن نام تاج‌گردون در اذهانشان بودند و این روزها نفر به نفر، خانه به خانه، طایفه به طایفه در حال عبور از او هستند.

تاج‌گردون در بخش پایانی نامه‌اش نوشته فکر نمی‌کردم حرفی که قبلا زدم” چراغ‌های گچساران خاموش شود کسی نیست روشنش کند” به این زودی به نتیجه برسد، جناب تاج‌گردون هم شما و هم همه ما بر این امر متفق‌القول واقف بودیم و آگاه که چنین اتفاقی خواهد افتاد دلیلش واضح و روشن است، چینش مدیریتی ضعیف شما و انتخاب مدیران بله قربان‌گو و ناکارآمدی که نمی‌دانستند باید مقابل چه کسی کمر خم کنند و طرف حسابشان شما هستید یا نزدیکانتان، مدیرانی که بارها و بارها خود به ضعفشان اشاره کردی و به آنها تاختی دلیل این ادعای شما هستند، با این گفته شما امروز دیگر هیچ فرقی بین بودن مدیرانت و نبودنشان نیست زیرا آنها تا وقتی مدیر بودند که جنابعالی نماینده بودی و امروز مدیرانی که عقبه مدیریتی شما در گچساران هستند توانایی روشن کردن چراغ‌های خاموش شده جاده‌های گچساران را ندارند.

البته در شرایطی که دولت مطلوب جنابعالی عامل قطعی سراسری برق کلان شهر ها و حتی شهرهای کوچک شده است، جای تعجب نیست که پیمانکاران سفارشی نیز لامپ ها را عوض نکنند.
غافل از اینکه این حرکات پوپو لیستی که کمبود خود را یادآور می شوی نوعی بی تدبیری همین دولت را فریاد می زند.

وقتی می‌توانی به حریفانت بتازی که بر مسند صندلی سبز بهارستان تکیه کرده باشند نه امروزی که به دلیل حرکت انقلابی مجلس انقلابی خانه‌نشین شده‌ای.
جناب نماینده سابق، بی‌انصافی است که با این جمله‌تان خدمات ارزنده نمایندگان قبل از خودت بهرام تاج‌گردون، موحد، مرحوم نبی‌زاده، علیمراد جعفری و سید قدرت‌الله حسینی را نادیده گرفته و همه را زیر سوال برده‌ای با این حساب به جز دوره ۸ ساله جنابعالی گچساران و باشت هیچ‌گاه نماینده‌ای نداشته و دیگر نمایندگان مترسک سر جالیز بوده‌اند و در دوره خدمتگزاریشان نتوانسته‌اند حتی یک چراغ برای مردم حوزه‌هایشان روشن کنند.
جناب تاج‌گردون جنابعالی ۸ سال نماینده گچساران و باشت بوده‌ای و سال‌های سال بر صندلی ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تکیه زده‌ای در طول این ۸ سال و در این جایگاه می‌توانستی بهتر و قدرتمندتر مشکلات حوزه انتخابیه‌ات را کمتر و شاید حل کنی مگر ۸ سال مدت زمان کمی برای احیا و آبادانی دو شهرستان کوچک با میانگین جمعیتی کمتر از ۲۰۰ هزار نفر است.
از به حاشیه بردن مسابقه موتورسواری در گچساران سخن گفته‌اید که رییس ورزش و جوانان شهرستان مصاحبه داده و آن را کنسل شده اعلام کرده و باز گفته‌اید در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده و به مراسم تشییع چند نفر خرده گرفته‌اید ما نیز موافق رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم در شرایط خطرناک کرونایی هستیم اما به نظر می‌رسد این حرف شما یک فرار رو به جلو و توجیهی برای برگزاری آن مسابقه تبلیغاتی‌تان باشد، جناب تاج‌گردون چگونه می‌شود شما عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم تشییع چند طایفه در گچساران را چماقی برای زدن استاندار و بعضی مسولان بکنید و خودتان بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ماسک پایین کشیده در میان بیش از ۲۰۰ شهروند گچسارانی که اکثریتشان نیز ماسک نزده بودند در حوالی پیست موتورسواری اقدام به پیاده‌روی و قدم زدن می‌کنید قسم حضرت عباستان را باور کنیم یا دم خروسی که فیلم آن موجود است.
در بخشی دیگر از فریب‌نامه‌تان گفته‌اید فرودگاه گچساران شده فقط محل ترانزیت عبور مسولان اینکه اتفاق تازه‌ای نیست، هنوز یادمان نرفته چگونه این فرودگاه محل حضور مسئولان، وزرا و بعضی شخصیت‌های دولتی دولت تدبیر و امید برای تبلیغ نام و نشان شما و سفرهای بدون نتیجه و سود برای گچساران و باشت بود.

جناب تاج‌گردون دلایل توقف تونل دیل و مابقی پروژه‌ها که برای مردم اظهر من الشمس است، مردم آنقدر آگاه و مطلع هستند و فرق یک نامه عوام‌فریبانه با دلسوزانه را درک می‌کنند، مطمنم این نامه آخرین نامه و اقدام شما برای موج‌سواری بر امواج رسانه‌ها و فضای مجازی برای ماهی‌گیری انتخاباتی‌تان نخواهد بود، اما مطمئن باشید دیگر از این آب گل‌آلود ماهی صید نخواهی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.