تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

تاکنون

ثبت‌نام ۸۵ نفر در سامانه پیش‌ثبت‌نام‌ انتخابات مجلس دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد

ثبت‌نام ۸۵ نفر در سامانه پیش‌ثبت‌نام‌ انتخابات مجلس دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد
دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از نهایی شدن پیش‌ثبت‌نام ۸۵ نفر به عنوان نامزد شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم تا امروز در این استان خبر داد.

به گزارش خبر بیست، سید جواد هاشمی مهر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: در نخستین روز پیش ثبت نام از متقاضیان، ۵۷ نفر مدارک خود را به‌ طور کامل بارگذاری کردند و در مجموع آمار دیروز و امروز به ۸۵ نفر رسیده است.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روز نخست آغاز فرایند انتخابات، متقاضیان در شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده، بهمئی ۲۱ نفر، بویراحمد و دنا ۲۱ نفر، گچساران و باشت ۱۵ نفر در این سامانه نام نویسی کردند.

هاشمی مهر ادامه داد: همچنین روز دوم در شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده ۲۸ متقاضی‌، بهمئی هفت نفر، بویراحمد و دنا ۱۷ نفر، گچساران و باشت چهار نفر در سامانه پیش ثبت نام از متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، نام نویسی کردند.

وی ابراز کرد: پیش‌ثبت‌نام از متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شده است و تا ۲۲ مرداد ماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس باید به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه کنند و وارد لینک ثبت‌نام شوند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال برگزار می شود.کهگیلویه و بویراحمد دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.